У зв'язку з відключенням світла, якщо сервісний центр не бере слухавку – прохання писати в месенджери – Вайбер або Телеграм на номер 066-013-67-98 або на пошту service@lansky.com.ua.


Просимо вибачення за незручності.

Кожен з нас хоча б одного разу в житті був покупцем і покладав надії на певний товар. І, природно, хочеться, щоб придбана річ служила довго і справно виконувала свої завдання. Інакше, навіщо тоді потрібна така покупка, яка не виправдовує витрачених на неї коштів? Заради цього виробники роблять все можливе, щоб покупці отримували гідної якості продукцію. Також вони призначають певний термін гарантії-час, протягом якого виріб пропрацює ефективно, без поломок і огріхів.

Компанія Lansky робить досить ефективні інструменти і допоміжні пристосування. Вони не тільки відмінно виконують свої функції, але також і досить прості в застосуванні. Проте, зрозуміло, що будь-який, навіть високоякісний, товар, може рано чи пізно вийти з ладу, зламатися. Тому фірма надає офіційну гарантію на вироби, щоб користувачі могли при нагоді виправити помилки. Якщо протягом терміну, визначеного як гарантійний, з придбанням щось відбувається, користувач може звернутися в сервіс.

Несправні або браковані інструменти, аксесуари та точила – явище нечасте, але, на жаль, зустрічається. На свою продукцію фірма Lansky дає гарантію в різних випадках 14 днів, 3 місяці або 1 рік. Разом з тим, виробник прагне, щоб вироби спочатку були практичними, пристосованими для польового застосування, в тому числі. Тому в процесі розробки продукцію роблять міцною, захищеною від забруднень при транспортуванні, зручною максимально, простий в експлуатації. З одного боку, товари отримують виняткові якості, що роблять їх комфортними для туриста. З іншого боку, вони анітрохи не втрачають ефективності, тому що навіть брелочні, портативні Точила легко заточують різні інструменти.

Відзначимо, що гарантія це запорука довіри клієнтів, вона діє протягом усього заявленого терміну. Навіть якщо товар постійно застосовується, часто, буквально кожен день, однак за умови, що він використовується за призначенням. Якщо ви при роботі зіткнулися з фактом шлюбу, то можете цілком законно скористатися ремонтом по гарантії. Для цього потрібно лише відправити поламане виріб в сервісний центр Lansky. Природно, обговоривши всі нюанси з представниками фірми. Після проводиться експертиза, і за її результатами виноситься рішення, за яким Ваш товар або змінюють, або ремонтують. Роботи з усунення проблем ведуться дуже швидко, щоб клієнт не відчув істотного незручності.

Ваше завдання як покупця-знати про офіційну гарантію і дотримуватися всіх правил використання виробу. Ретельно доглядати за виробом, якщо такий догляд потрібен. Товар застосовувати необхідно строго за призначенням. Якщо правила застосування порушені, ви втратите гарантію, а Ваше пристосування не буде відремонтовано. Навіть після закінчення терміну гарантії Ви можете користуватися послугою в центрах сервісу. Але в цьому випадку товар ремонтують вже за ваш рахунок.

Всі вирішення питань можливі тільки після відправки фото, де видно стан товару, на пошту: service@lansky.com.ua.